Explorers

Voor jongens en meiden van 15 t/m 18 jaar.

Je past de technieken die je bij de Scouts hebt geleerd toe. De explorers organiseren zelf hun opkomst en in plaats van leiding hebben ze nu begeleiding.
Je bent vrij om leuke activiteiten en kampen te bedenken en uit te voeren.  Soms kiezen explorers voor de makkelijke weg om iets op te lossen maar de uitdaging zoeken is ook erg leuk.

Verschilt ieder jaar, net wat je zelf wilt organiseren! Een zomerkamp naar het buitenland? Een verwarmd (mini) zwembad bouwen? Of toch binnen een vuurtje stoken in de openhaard als het buiten koud is? Alles is mogelijk!

Elke zaterdag van 13:00 t/m 16:00.

Proberen?
Je kunt vrijblijvend mee doen voordat je lid wordt. Neem voor meer informatie of een afspraak contact op met Martijn van den Berg. 06-57772147 of explorers@scoutingmontgomery.nl