Lid worden

Bij Scouting Montgomery heb je altijd de mogelijkheid om eerst drie keer te komen kijken of Scouting wat voor jou is. Neem daarvoor eerst contact op met de teamleider van de speltak. Weet je niet welke speltak je kunt kiezen of heb je een algemene vraag stel die dan aan

info@scoutingmontgomery.nl

Wanneer je besluit om lid te worden dan betaal je een eenmalig inschrijfgeld van €25.-.  Daarna bedraagt de contributie per half jaar:

• Bevers € 64,-
  • Welpen € 76,-
  • Scouts € 77,-
  • Explorers € 79,-
  • Stam € 69,-

Bovenstaande bedragen zijn van toepassing indien er met automatische incasso betaald wordt. Indien hier geen gebruik van wordt gemaakt wordt er 5 euro extra in rekening gebracht per periode.

In de contributie is een deel van het kampgeld opgenomen zodat de kampen voordelig blijven.

Nadat je samen met een teamleider van een speltak hebt afgestemd om lid te worden, kun je het onderstaande inschrijfformulier invullen.

Het inschrijfformulier vind je hier.

Opzeggen van je lidmaatschap van Scouting Montgomery kan vóór 1 september en voor 1 januari. Betaling is per half jaar. Stop je binnen het halve jaar, dan wordt er geen contributie gerestitueerd. Opzeggen doe je bij de leiding van je speltak. Via de penningmeester en gegevensbeheerder krijg je een bevestiging van je uitschrijving.