Welpen

Voor jongens en meisjes van 7 t/m 11 jaar.

Elke zaterdag beleef je bij ons een nieuw avontuur.  We doen bijvoorbeeld een spel, lopen een speurtocht, bouwen hutten, leren de natuur kennen of koken op vuur. Zo leer je vanzelf allerlei scoutingtechnieken zoals knopen, pionieren, hiken, navigeren en kampvuur stoken.

We spelen het spel in het thema van Jungle boek. Samen met de leiding en de welpen ga je op pad en verleg jij je grenzen! Je vindt ons meestal buiten in het bos of op de hei.

We gaan twee keer per jaar op weekendkamp (1-2 nachten) en een keer per jaar op zomerkamp (ca. 5 nachten).

Elke zaterdag van 10:00 t/m 12:00.

Proberen?
Je kunt vrijblijvend mee doen voordat je lid wordt. Neem voor meer informatie of een afspraak contact op met Jasper Goossens. 06-19718573 of welpen@scoutingmontgomery.nl