Jantje Beton en status enquête

Terwijl de #bevers , #welpen  en #scouts  met hun ouders in de startblokken staan voor de jaarlijkse collecte van Jantje Beton zijn leiding en bestuur bezig met het vervolg van het programma groepsontwikkeling.

We nemen ons eigen reilen en zeilen onder de loep en kijken waar we zaken kunnen verbeteren. Input hiervoor is de enquête die aan alle, betrokken ouders en leden (vanaf speltak scouts) en vrijwilligers in januari is verzonden.

8 maart was de eerste Workshop waarin de resultaten van de enquête zijn besproken en waaruit we een top drie van verbeterpunten hebben geselecteerd. Hot items: communicatie en activiteiten met ouders, ontwikkeling vrijwilligers beleid en het aantrekken van leidinggevenden.

22 maart is het vervolg. Wilt u met ons meedenken of kunt u ons helpen, meld u zich bij Frans van Haeften, secretaris van Scouting Montgomery.

Bekijk het fotoalbum van 2015-03-11