Scouts zomerkamp in Zandvoort

De scouts zijn aan het begin van de zomervakantie op kamp geweest in Zandvoort. Het thema was ‘Overdreven overleven’. Rode draad was dus niet alleen survivallen. Maar toch een beetje.

We hebben onder een zeiltje geslapen, we hebben een (overdreven) luxe noodrantsoen gegeten een dag lang. We hebben een hike gelopen en daar veel herten en bunkers tegen gekomen. Een stukje off-road door de duinen ontbreekt niet en Zandvoort is ook tijdens de hike bezocht. Voornamelijk de plaatselijke AH. 😉

Het stookverbod was opgeheven toen wij aankwamen dus kampvuur, nachtspellen, klimmen, ‘pijl en boog jeu de boule’, strategische spellen, actieve spellen komen allemaal aan bod.

Niet te vergeten is de eerste en laatste dag natuurlijk in het teken van opbouwen en afbouwen. Wat heel goed (en snel) ging.

Het is een geslaagd kamp en we zien jullie weer terug in het nieuwe seizoen!

Klik hier voor de foto’s