Scouts behalen 4e en 12e plek bij de RSW!

Een heel goede prestatie! Een paar weken geleden hebben een aantal scouts meegedaan met de Regionale Scouting Wedstrijden. Het thema was ‘Op de camping’.

Op de onderdelen dagtocht, puzzels en de themamaaltijd zijn veel punten behaald door het groepje van Joke. (4e plek) Het waren ook echte puzzelaars. Ze hebben hierop het hoogst van de alle teams gescoord. Het groepje van Martijn behaalde dan weer meer punten met het handelsspel en scoorde goed bij de overige onderdelen.

De leiding denkt dat dit de 3e keer is dat er een vierde plek behaald wordt. Er is naar ons idee nog niet hoger gescoord. Onze complimenten namens Montgomery!

De foto’s hadden wij eigenlijk al verwacht maar helaas. Hou de site van de RSW in de gaten voor de foto’s: www.rsw-gooi.nl. 50% kans dat ze er zijn. Ze zijn er. Of niet.