Scouting Montgomery weer van start

Beste leden, ouders en wellicht toekomstige leden,

Naar aanleiding van de versoepelde maatregelen mag ook Scouting Montgomery weer van start. Met in acht neming van alle voorwaarden die aan ons worden gesteld. Dat houd in dat wij denken aan 1,5m bij 12+, alle leeftijdsgroepen los van elkaar draaien en grote leeftijdsgroepen zijn opgesplitst. Daarnaast zijn er allerlei hygiëne maatregelen getroffen.

Vanaf 2 mei zijn er dus opkomsten op ons eigen terrein!! 🙂 Je hebt het uitgebreide protocol en eventuele aanvullende informatie ontvangen van je speltak teamleider.

Ben je het zat om thuis te zitten en ben je nog geen scouting lid? Ook voor interesseerde/kijkers is er plek om sfeer te proeven van scouting. Wel is het met de maatregelen noodzakelijk om vooraf contact met ons op te nemen zodat we alles in goede banen kunnen leiden.

Raadpleeg hier het corona protocol voor Scouting Montgomery. Dit is opgesteld op basis van Scouting Nederland en de gemeente Huizen.

Tot snel!

Namens alle leiding en bestuur van Scouting Montgomery