RISK op Rampenkoers

Scouts Zomerkamp 2020 te Mook.

De wereldorde is gevoegd naar het team van Nick, Tinke, Jesper en Justin. Totale overwinning is behaald. Alleen in het spel Risk dan. Het thema was RISK op Rampenkoers. De scouts verdienden legers met spellen en de hike. Die konden in speelbeurten ingezet worden. Na de hike waren er ook rampenkaarten beschikbaar. Ter inspiratie is het jaar 2020 hiervoor gebruikt. Denk aan de bosbranden in Australiƫ, Corona, Brexit en nog veel meer. Deze kaarten hadden op het spel veel impact. Net zoals de werkelijke rampen. Nadat de winnaar bekend was, is op de laatste dag vrede gesloten. Onder het mom van de wederopbouw is er een handelsspel en het hoger/lagerhuis gespeeld.

We hebben gehiked, gekanood, gelachen, heuveltje bestormen, glow in the dark frisbee en nog veel meer. De zon kon ons niet tegenhouden want we hadden veel schaduw. Lekker hebben we gegeten. O.a. Spaanse omelet, wraps / burrito’s en broodjes shoarma met salade.

Top kamp!

Het fotoalbum